تو هنوزم كه هنوزه "هستي".توو تك تكِ خاطره هاي خوبم. اسمت، نگاهت، تُنِ صدات هنوز "هست".حتي اگه واسه تبريك تولدت ده بار بِرم سمت تلفن و لحظه ي آخر منصرف شم. حتي اگه "طوقيِ نامه رسوني " نباشه كه پيغاممو بهت برسونه. نمي دونم كجايي، نمي دونم چي كار مي كني. نمي دونم حالت خوبه يا بد ولي با همه ي دلم ميخوام خوب باشي. زنگ نزن، پيام نده، سراغي نگير ولي خوب باش...! فقط همين!
پ،ن؛تولدت مبارک محمدرضای عزیزِ جانم فقط همین ❤️!
همهی افسردگیها یه طرف، افسردگی هر سالهی قبل از تولدت یه طرف.. هر روز که بهش نزدیک تر میشم بیشتر گرفتار حال بدش میشم :))) هم افسردگیش درده که سراغم میاد ، هم ترس و توهم فراموش شدن :)
تنها چیزی که مسکن روحم شد دیدن استوری های مربوط به تولدت از دیگران بود ...
دلم برایت تنگ است......ما را در سایت دلم برایت تنگ است... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74