Tavalod 01/01/4❤️

خرید بک لینک


تو هنوزم كه هنوزه "هستي".توو تك تكِ خاطره هاي خوبم. اسمت، نگاهت، تُنِ صدات هنوز "هست".حتي اگه واسه تبريك تولدت ده بار بِرم سمت تلفن و لحظه ي آخر منصرف شم. حتي اگه "طوقيِ نامه رسوني " نباشه كه پيغاممو بهت برسونه. نمي دونم كجايي، نمي دونم چي كار مي كني. نمي دونم حالت خوبه يا بد ولي با همه ي دلم ميخوام خوب باشي. زنگ نزن، پيام نده، سراغي نگير ولي خوب باش...! فقط همين!

پ،ن؛تولدت مبارک محمدرضای عزیزِ جانم فقط همین ❤️!

همهی افسردگیها یه طرف، افسردگی هر سالهی قبل از تولدت یه طرف.. هر روز که بهش نزدیک تر میشم بیشتر گرفتار حال بدش میشم :))) هم افسردگیش درده که سراغم میاد ، هم ترس و توهم فراموش شدن :)

تنها چیزی که مسکن روحم شد دیدن استوری های مربوط به تولدت از دیگران بود ...

دلم برایت تنگ است......

ما را در سایت دلم برایت تنگ است... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: جمعه 17 تير 1401 ساعت: 4:44

صفحه بندی